Ruby Ruby Ruby Ruby!

Dat nummer speelde vandaag door mijn hoofd. In de Gorges waar we vandaag doorheen reden, waren de rotswanden wijnrood. Zo mooi om te zien! Een deel reden we over een hele oude weg, waardoor we een aantal tunnels konden ontwijken. En tegelijkertijd veel dichter op het water reden. Het was een raar gezicht, water dat over donkerrode rotsen loopt. Alsof je een fout filter over de foto hebt gelegd. Ik had mijn camera thuisgelaten, want in mijn mooi weer shirtje zonder mouwen zitten niet genoeg zakjes. Gelukkig maakte Willem onderweg mooie foto's! (dank Willem!)


De klim was lang, maar ging ondanks een paar proestbuien heel lekker. Ik voel me elke dag ietsje beter. Of zoals papa altijd zei: beter dan gisteren, en hopelijk slechter dan morgen. De afdaling was waanzinnig! Ineens zagen we de hogere bergen van de Alpen al liggen. En daarna volgde nog een heel stuk afdaling door de Gorge Daluis. Met heel veel korte tunneltjes, die me steeds minder angst inboezemen. Nu terug op de camping. Nog even lekker liggen voordat ik corvee mag draaien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.