Zon, grappa en vliegen

Over het fietsen heb ik niet zo heel veel te melden vandaag. Behalve dat het niet lekker ging. Of dat nu kwam door de overgang naar de hitte, (het was vandaag zo'n 34 graden) door de kortere klimmen, (die liggen mij minder goed dan die lange, waar je in een soort cadans kunt komen) door de vliegen (die het fijn leken te vinden dat er eindelijk weer eens iemand langskwam die ze lekker konden steken) of door het glaasje grappa wat ik gisteren na het eten heb genomen, wie het weet mag het zeggen.
Feit is dat ik het afzien vond vandaag en blij ben dat ik nu op mijn bedje in het hotel lig. Alhoewel we een mooie route hadden, door heuvelachtig gebied, langs een rivier. Het zonnetje erbij was warm maar ook wel heel lekker. Het is alleen even wennen. De afdaling naar Pontremoli was trouwens heel geleidelijk en ging heerlijk, dat maakte alweer veel goed. De massage van Eva bij aankomst, was pijnlijk maar goed!


Het ijsje in het oude centrum van Pontremoli deed de rest. Gezellig zitten kletsen op een terrasje in de zon. Nu even de beentjes omhoog. Ondanks dat ijsje begint mijn maag al te knorren. Wat zou de Italiaanse keuken vandaag voor ons in petto hebben? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.