Van Genève naar Nice - Regenboog

Vandaag ondanks de slechte voorspellingen droog gestart. Tijdens de eerste klim zelfs even in de zon gereden. Maar al snel begon het toch te regenen. Het gekke is, dat het eigenlijk best meevalt als je er eenmaal in fietst. Je fietst jezelf ook wel weer warm. We hebben een leuke club, het niveau is redelijk gelijk. Na de lunchpauze ben ik wat eerder vertrokken, om even lekker rustig in mijn eigen tempo te vertrekken. Maar een 'deviation' gooide roet in het eten. Wie wel eens vaker met Harmen Scholtalbers op pad is geweest, weet dat hij zich daar meestal niet door tegen laat houden. Dus ook ik dacht: eerst maar door rijden. Meestal kun je er wel langs. Maar ik kwam bij een ingestorte brug uit en besloot dat ik daar niet langs kon. Om een lang verhaal kort te maken: ik volgde braaf de deviation maar degenen na mij niet... Een heel eind omgefietst en uiteindelijk door Elly met de auto aan de voet van de Col du Colombier weer afgezet. De klim ging goed, ondanks de regen. Ik was niet eens als laatste boven! Boven aangekomen scheen de zon en maakte Elly deze prachtige foto. Na een koude afdaling zitten we nu heerlijk te eten in het leuke hotel. Een superdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.